vrijdag 15 mei 2015

Hema jellybeans nagellak

Jelly beans op je vingers? Nu kan het.



Tijdens een van mijn shopping trips besloot ik dat ik heel hard nieuwe nagellak nodig had. Dit werd dan ook mijn missie voor die dag, nagellak scoren. 
Nu ben ik ook nog eens mega kieskeurig dus het moest niet te gewoontjes zijn, roze en rood glanzend kennen we nu allemaal wel, ik wil iets nieuws, iets bijzonders!

En toen was daar de hema, met een speciale afdeling voor alle beautyproducten. Mijn missie slaagde, de nagellak was gevonden!



De nagellak is nummer 18 van de Jelly beans collectie en heet Lilac.

Even een waarschuwing, mijn poezelige vingertjes zijn niet voorzien van enige manicure whatsoever. Bare with me ;)


Het lakje is vrij dun, net zoals het kwastje, 2 laagjes lak later en tadaa:



Helaas vind ik het lakje dus geen daverend succes, hoewel ik moet toegeven dat het echt een Jellybean kleur en effect heeft, dekt het na 2 lagen nog steeds niet volledig. Het lijkt een beetje streperig wanneer het volledig opdroogt.
Ook leek hij in het flesje een stuk paarser dan op mijn nagels, hij valt meer roze uit dan lila.




Zo dan, het eerste nagellakje op de blog! Wel even spannend, want mijn nageltjes zijn natuurlijk niet de allermooiste. Word aan gewerkt! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten