woensdag 20 mei 2015

Nikkie

Een winkel van Nikke Plessen in Groningen?
Jazeker, en we gaan je er alles over vertellen.





Nikke Plessen, wij kennen haar als VJ van TMF, als actrice in onderweg naar morgen en als mooie vrouw met een fantastisch kapsel.



Even serieus, hoe doet ze die knot!? Zo nonchalant maar toch staat het super leuk. De knot is zo populair dat ze er zelf een tutorial over opnam. Ik heb het geprobeerd, net zoals in de tutorial, het enige wat er bij mij uitkomt is een vaag drolletje op mijn hoofd.




Nikkie stond altijd al bekend als fashion- icoon. Haar nonchalante en stoere stijl was altijd al geliefd en inmiddels heeft ze dit omgezet in een eigen kledingmerk met bijbehorende winkels.
Ze is al meerdere keren in het nieuws geweest omdat ze beschuldigd werd van het kopiƫren van designs van andere ontwerpers.

Zelf vertelde Nikkie dat het simpelweg beginnersfouten waren. Ze zag een toffe afbeelding en dacht, dat is leuk voor op de kleding. Niet wetende wat voor consequenties dit zou kunnen hebben. Oops.

Ach, een beetje plagiaat kan gebeuren. Ik vergeef het haar want, toffe stijl, mooi haar, mooie makeup EN binnenkort een filiaal van haar winkel in Groningen.



- Diamonds top. 69,95.
- Dream baby top. 49,95.


Genoeg gossip, tijd om rond te kijken in de webshop.
Ten eerste: even slikken want hoge prijzen.
Ten tweede: toffe t- shirts met leuke printjes!




- Jurk. 149,95.
- Boots. 219,95.
- Jack. 399,95.


De kleding vind ik zelf fantastisch, stoer met vee leer. Ik hou ervan, maar persoonlijk vind ik de prijzen niet heel erg Groningen- proof. Het blijft een studenten stad en wij studenten hebben natuurlijk niet heel veel te besteden...




- Blazer. 169,95.
- Skort. 89,95.


Ik ga zeker kijken, al is het alleen maar om te vragen of iemand daar me kan uitleggen hoe ik die knot voor elkaar krijg.


Nog even alle info van de winkel:
Website: http://www.nikkie.com/nl/
Facebook: https://www.facebook.com/nikkieplessen?ref=hl
Instagram: http://instagram.com/nikkieplessen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten