maandag 18 mei 2015

River Island

Yeah! Nog een nieuwe aanwinst voor Groningen, namelijk de River Island. Binnenkort opent deze amazing kledingwinkel in de Herestraat, vanzelfsprekend hebben we alle info voor je verzameld.





Dus, letterlijk naast de Costes in de herestraat in Groningen opent binnenkort een River Island! Na het bekijken van de webshop ben ik mega enthousiast, en ik garandeer je, jij na het lezen van dit artikel ook.



- Bikini Top. 24,00.
- Bikini Broekje. 17,00.
- Haarband met bloemen. 10,00.
- Schoenen. 65,00.

In de webshop kom je de meest toffe grafische prints tegen, als het aan mij lag gooide ik alles meteen in mijn winkelmandje want ik ben volledig verliefd op de winkel! Toch een nadeel dat sommige prijzen aan de hoge kant zijn. Maar snel sparen voordat de winkel opent ;)


- Jurk. 65,00.
- Iphone hoesje. 10,00.
- Set armbandjes. 8,00.

River Island verkoopt ook kleding, accessoires en schoenen voor de mannen en kinderen onder ons. Aanrader als je een cadeautje zoekt of vind dat je vriend een nieuwe outfit nodig heeft.


- Vervaagd shirt mannen. 25,00.
- Jumpsuit voor meiden tm. 5 jaar. 18,00.


Hier kun je River Island vinden, online shoppen en checken of er een filiaal bij jou in de buurt zit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten